2013. január 29., kedd

PTC munka – saját tapasztalatok

Pont újév napján vágtam bele teszt jelleggel két PTC oldal kipróbálásába. Közeledik a február, és gondoltam leírom eddigi tapasztalataimat. Szándékosan nem írok oldalcímeket, hiszen mint írtam korábban, nem az a célja a blogomnak, hogy alám regisztráljanak az emberek, hanem, hogy megosszam velük a tapasztalataimat.

Nos, január első napján regisztráltam az első PTC oldalra, és néhány nappal később a másodikra.

Tapasztalatok az 1. számú PTC oldallal


Az első számú oldal sok hirdetést ígér, de a jól fizetők természetesen csak a prémium tagoknak járnak, rákattintani sem lehet az egyszerű, standard usernek. Az oldal persze hemzseg a mindenféle hirdetéstől, az embernek óvakodnia kell, nehogy véletlen a feleslegesre kattintson. Egy napot hagytam ki a kattintások terén, egyszerűen elfelejtettem, más dolog járt az eszemben.

A prémium tagoknak járó magas klikkértékű oldalak mellett van a standard tagoknak is ingyenes hirdetés, de nem túl sok, és nem ad érte sok pénzt. Vannak még plusz hirdetések az oldalon, de azok annyira keveset fizetnek, hogy még ránézni sem érdemes. Legyen elég annyi, hogy kb. 200 ilyen lekattintásával lehet 0,1 dollárt megkeresni. Mindegy, én lekattintottam őket. Közel 500 kattintás után az egyenlegem még 0,35 $ körüli. Azaz, kerestem egy hónapos munkával eddig 70 forintot. Kifizetés persze 2$-tól van, ami ilyen intenzitás mellett nagyjából 5 hónap múlva lesz meg.

Nincsenek referenseim, sem bérelt, sem direkt, senkit nem akartam meghívni, amíg nem derül ki, hogy tényleg fizet-e az oldal. Annyi kifizetési bizonylatot lehet látni a neten, nem nagyon érdekelnek, csak a saját tapasztalataim.
Nem látom értelmét az egésznek, hogy fél év alatt keressek 2$-t, miközben csak veszi el az időmet. Egy reklám fél perc, az oldal legalább 250 percemet vette el a semmiért. Két kiflit alig tudok venni a keresetemen, és ki tudja, meglesz-e még az oldal, mire ki tudom szedni a pénzemet.

A 2. számú PTC oldal

Az első kifizetés 1$-nál kezdődik, utána emelkedik. Gondoltam 1 dollárig eljutni nem olyan nehéz, aztán majd hívok embereket, ha működik. Itt kevesebb reklám van, mint az 1-es számú oldalon. Nem mondom, hogy jobban fizet, talán mégis, mert itt nincsenek 0,02 filléres hirdetések, de a 0,2 $ keresetem még az egy dollártól is távol van. Egyetlen előnye van ennek az oldalnak, hogy hamarabb leklikkelhető az egész, mert a hirdetéseket rövidebb ideig kell nézni.

Engem egyelőre nem győzött meg a PTC. Teszt jelleggel legalább 60 ilyen oldalra kellene beregisztrálnom, hogy fél évvel később mindennap kapjak 1-2 dollárt. Egyrészt ennyi működő és fizető PTC oldal nincs is a világon, másrészt pedig a fél napomat elvenné, ha állandóan kattintgatnom kéne. 
Ha tuti biztos lenne a kifizetés minden oldalnál, legfeljebb beizzítanám a családomat, hogy az én nickem alatt az egyik oldalon én, a másik oldalon ők dolgozzanak. Ráadásul, ha biztos lenne az egész, az emberek bátrabban csatlakoznának, és nem kellene attól félni mindennap, hogy bezárt az oldal, vagy még mindig nem jött meg a kifizetés.
Természetesen nem hagyom abba a kattintgatást, ennyi időm mindennap van rá, de nem látom értelmét csapatépítés nélkül ezzel vacakolni. Az első kifizetést mindenképpen megvárom. Ha lesz egyáltalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése